Hugo Boss


Hugo Boss
, az egyik leghíresebb divatmárka a luxusra éhezőket kiszolgáló körökben. A kezeik közül kikerülő termékeken egyszerre látszik a kiválóság, és a jól ismert német precizitás. A márka elsősorban férfi öltönyeiről vált ismertté, mára azonban már szinte minden divattermékből találunk a névvel illetett darabot.

A divatház történet 1924-ben kezdődött, egy németországi kisvárosban, Metzingenben. Ekkor alapította a márka névadója, Hugo Boss ruházati cikkekkel foglalkozó cégét. Egy ma már ekkora volumenű vállalat történetében érdekes fejezet, hogy a próbálkozás első körben csúfosat bukott. Hugo 1931-ben egyezséget kötött hitelezőivel, így hat varrógépet meghagytak számára az újrakezdéshez.
Bár a lehetősség adott volt, a II. Világháború súlyos veszteségeket okozott, és lemoshatatlan nyomokat hagyott a cég hírnevén.

A vádak ellenére Mr. Boss cége büszkén és töretlenül állt talpra, majd folytatta elkezdett munkásságát. Ekkor kezdett kifejezetten a férfi öltönyök készítésére fókuszálni.

A 70-es években a márkanév Boss Black-re váltott, és az elit gazdagabb, divatot kedvelő rétegét szolgálta ki. Stílusa klasszikusabb vonalat képviselt. Törekvéseik végre sikerrel jártak, nevük világszerte ismertté vált.

1984-ben megjelent a márka első parfümje is Boss No1 néven. A férfiak számára készült illatot Pierre Wargnye hozta létre.

1999-ben a piacot uraló márka egyszerre volt elegáns és sportos, így megengedhette magának a már szükséges újításokat. A cég megérett bekebelezni a fiatalabb köröket is. Elindult a Boss Orange vonal, mely élénk színekkel, intenzív illatokkal, innovatív anyagokkal és fiatalos lendülettel hódított. 2005-re már a női réteg is magáénak tudhatott egy-két Hugo Boss terméket. Ilyen egymást támogató irányvonalak a: Boss Orange, Boss Home, Boss Selection.

Mára több mint 6000 képviselettel rendelkeznek a világ 110 különböző országában.

Ruházati cikkeiken túl, legelterjedtebb termékeik a divatház nevén futó parfümök, melyek plakátjain rendhagyó módon nem híres színészek/színésznők domborítanak. Természetesen nem azért, mert nem futná a felkérésekre. Persze ha nagyon keresünk, így is találhatunk híres mosolyokat a Hugo Boss üvegek mellett.


Ilyen például Orlando Bloom, aki láthatóan kényelmesen elhelyezkedett barna, bőr foteljében a Boss Orange Man hirdetésein, vagy Ryan Reynolds csábos, hódító tekintete a Boss Bottled Night parfüm kampányában.

Bár a márkanév hallatán inkább a férfiak kapják fel fejüket, a hölgyek sincsenek háttérbe szorítva. Mivel a cég kezdettől fogva az urak fejével gondolkodott, jogosan várhatjuk el, hogy női parfümjeiket is a férfiak igényei szerint alakították. Ki más is tudhatná jobban, milyen illatban pompázik tökéletesen egy hölgy, mint az erősebbik nem?
A Boss Orange parfümök és a női báj képviselője Sienna Miller lett, aki pontosan tudja mi vesz le egy férfit a lábáról.

Egy Hugo Boss parfüm ideális választás a határozott, klasszikus megjelenést kedvelő uraknak, és a csábításra vágyó hölgyeknek egyaránt.