Guess

Dare by Guess EDT / női parfüm Dare by Guess EDT / női parfüm EDT / női parfüm 8 530 Ft Dare by Guess EDT / női parfüm 8 530 HUF Double Dare by Guess EDT / női parfüm Double Dare by Guess EDT / női parfüm EDT / női parfüm 8 710 Ft Double Dare by Guess EDT / női parfüm 8 710 HUF Girl by Guess EDT / női parfüm Girl by Guess EDT / női parfüm EDT / női parfüm 8 170 Ft Girl by Guess EDT / női parfüm 8 170 HUF
Girl Belle by Guess EDT / női parfüm Girl Belle by Guess EDT / női parfüm EDT / női parfüm 8 530 Ft Girl Belle by Guess EDT / női parfüm 8 530 HUF Seductive by Guess EDT / női parfüm Seductive by Guess EDT / női parfüm EDT / női parfüm 7 250 Ft Seductive by Guess EDT / női parfüm 7 250 HUF Seductive Homme by Guess EDT / férfi parfüm Seductive Homme by Guess EDT / férfi parfüm EDT / férfi parfüm 8 350 Ft Seductive Homme by Guess EDT / férfi parfüm 8 350 HUF
Seductive Homme Blue by Guess EDT / férfi parfüm Seductive Homme Blue by Guess EDT / férfi parfüm EDT / férfi parfüm 8 710 Ft Seductive Homme Blue by Guess EDT / férfi parfüm 8 710 HUF   
setCustomerId#bdcojmsfntijqquonj3s0eoo2mues2m4#category#Parfümök>Guess
Guess
     
 

Guess

A Guess egy amerikai divatmárka, melyet a testvérek, Georges, Armand, Paul és Maurice Marciano alapított. A marokkói születésű testvérek Franciaországban nőttek fel, majd 1977-ben Kaliforniába költöztek, hogy elindítsák saját üzletüket, melyhez a kezdőtőkét a Jordache Jeans márkát alapító család biztosította.

Az első Guess farmer, a Marilyn, kőmosott volt, bokájára pedig egy meglepő designer újítás, egy cipzár került. Mivel a ’70-es években kezdődött designer farmer korszak a ’80-as években javában folytatódott, így a Guess lenyűgöző termékét a megfelelő időben dobta piacra. A Guess márka az amerikai piacra a Bloomingdale’s segítségével tört be, és zajos sikert aratott.A reklám hatalmas szerepet játszott a márka életében, hiszen nagymértékben hozzájárult a Guess sikeréhez, és fénysebesen emelte a céget a legkelendőbb farmermárkák közé az 1980-as években. A Guess reklámok jellegzetes retro stílusú, fekete-fehér plakátokon hirdettek 1985-ben. A kampányokhoz olyan ismert modellek társultak, mint például Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell, akiket az ’50-es, ’60-as évek sztárjainak stílusára formáztak. A Guess kínálatához csatlakozott 1983-ban a férfi farmer vonal, majd a designer karórák és parfümök, a ’90-es években pedig megjelent az otthoni kellékek vonala is.
Az egyik legkelendőbb Guess parfüm neve is árulkodik a sikerről, hiszen a Seductive néven boltokba kerülő parfüm neve csábítást jelent. A különleges formatervezésű üvegcse bár 2010-ben jelent meg, a Guess hű maradt a már bevált plakát stílushoz, és parfümjét fekete-fehér fotósorozattal népszerűsíti. A Guess határozott parfümje sárga színekben pompázik, mely rögtön finoman utal a parfüm illatára is. A Seductive ugyanis vaníliás, fás és fehér virágos illatjegyeket felsorakoztatva alkot a parfümben teljes egészet. A Guess olyan parfümjegyeket válogatott össze, mint a fekete ribizli, a körte, a jázmin, a narancsvirág, a kasmírfa és a vanília. A parfüm a csábítás több formáját mutatja be, hiszen lehet csábító a nőiesség, de a játékos huncutság is, így mindkét fajta bűvölet a parfümbe került. Guess mámorító parfümje az év bármely napján ideális választás.